Назва проекту Збережемо наш рідний край
Назва навчальної теми Організми і середовище існування
Основний
та другорядні навчальні предмети
Біологія
Вік учнів, клас
7
клас,13 років
Стислий опис проекту
Природоохоронний проект « Збережемо наш рідний
край» розрахований на учнів 7 класу. Завдання проекту полягає в розвідці водних
ресурсів села та агітаційній роботі про необхідність збереження неповторної
краси рідного лісу та водних ресурсів. Діти поділяються на три групи: «Шукачі
знань», «Агітатори», «Дослідники», «Творчі». Після закінчення проекту групи
звітують про виконання.
План
Навчальні цілі
- Ознайомити учнів з основними природними
екосистемами рідного краю та рідкісними рослинами регіону;
-
узагальнити знання про водні та лісові ресурси рідного краю.
Опис оцінювання
На
початку навчального проекту
На початку проекту вчитель демонструє
учням вступну презентацію,роздає З-Х-Д таблиці,які учні заповнюють,проводить
розподіл учнів по групах.
Під час
роботи
Упродовж виконання проекту проводиться
оцінювання вчителем на основі спостережень, за допомогою перегляду продуктів
діяльності учнів,проведення самостійних робіт. Вчитель з учнями використовують
З-Х-Д таблиці,які дадуть відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку
спостережень. Під час виконання проекту перевіряє журнали спостережень та
оцінює їх.
В кінці
проекту
В кінці роботи над
проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями
всього класу.
Діяльність
учнів
Всі учні
поділяються на чотири групи:
«Шукачі знань»,
«Агітатори», «Дослідники», «Творчі».
В кожній групі
обираються капітан, доповідач,секретар.
Капітан
розподіляє обов’язки між всіма членами групи.
Творчі створюють
виставку творчих робіт або віршів
про природу та
рідний край.
Агітатори готують
виступ агітбригади і розповідають яке
місце займає
природа в житті людини.
Шукачі знань
збирають в мережі Інтернет інформацію про
воду та водні
ресурси рідного
краю, про
необхідність збереження лісу.
Дослідники
збирають фактичний матеріал під час екскурсії.
Протягом проекту
вчитель використовує ЗХД та
листи
самооцінювання.
В кінці проекту
учні звітують про виконання
екологічного
проекту у вигляді презентацій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий